فرهنگ‏ گردشگرپذيري را از رسانه‏ها آغاز کنيم

«مهدي احمدي» با بيان اين مطلب در گفت‏و‏گو با خبرنگار ميراث‏آريا(chtn) اظهار داشت: در تمام کشورهاي گردشگرپذير معروف دنيا، حتي کودکان در مدارسشان آموزش رفتارهاي صحيح آداب و معاشرت را مي‏آموزند بنابراين اجراي آنها در دوران بزرگسالي طبيعي است.

وي پرسنل هتل‏ها را افرادي از بطن مردم يک جامعه خواند و بيان کرد: کارکنان يک هتل هرچقدر آموزش ببينند ولي اعتقادي به اجراي آن نداشته باشند خود را ملزم به رعايت آن نمي‏دانند.

مديرعامل هتل آپارتمان نيلو تصريح کرد: رسانه‏هاي هر کشور نيز نقش مهمي در فرهنگ‏سازي و آموزش آحاد جامعه دارند و مي‏توانند با ابزار هنر آموزش‏هاي لازم را مردم بدهند.

احمدي ادامه داد: مراکز گردشگري مانند هتل‏ها وابسته به کارکنان خود هستند و اگر اين افراد نسبت به وظايف خود آگاهي و اعتقاد نداشته باشند يک مدير به تنهايي قادر به اداره امور نيست.
120


انتهای پیام/

کد خبر 1390083047