وي پرسنل هتلها را افرادي از بطن مردم يک جامعه خواند و بيان کرد: کارکنان يک هتل هرچقدر آموزش ببينند ولي اعتقادي به اجراي آن نداشته باشند خود را ملزم به رعايت آن نميدانند.
مديرعامل هتل آپارتمان نيلو تصريح کرد: رسانههاي هر کشور نيز نقش مهمي در فرهنگسازي و آموزش آحاد جامعه دارند و ميتوانند با ابزار هنر آموزشهاي لازم را مردم بدهند.
احمدي ادامه داد: مراکز گردشگري مانند هتلها وابسته به کارکنان خود هستند و اگر اين افراد نسبت به وظايف خود آگاهي و اعتقاد نداشته باشند يک مدير به تنهايي قادر به اداره امور نيست.
120
انتهای پیام/